onsdag 10 januari 2018

Börja om från början

Sedan 2012 har jag bloggat, och nu kan jag inte komma in på bloggen längre. Och kontaktformuläret till administratören går inte att skicka. Kanske löser det sig med tiden, men nu har jag tröttnat. Alltså startar jag en ny blogg, med samma namn som den gamla.

Det tråkiga är att jag inte kan göra ett sista inlägg på gamla bloggen och hänvisa hit. Däremot går den fortfarande att läsa, och man hittar den här.

Nu gäller det bara att bli bekant med hur allt fungerar här. Men det ska väl gå det också.


3 kommentarer:

Karin sa...

Trist när det tekniska krånglar, men vi får hoppas att det blir bra här.

AnJa sa...

Tråkigt för dig! Men bra att du har den kvar läsbar. Kanske är ett omen att börja om på nytt?
Tänker ibland att jag släpar runt på en himla massa onödiga år i min blogg :-)

Cecilia sa...

Så maktlös man känner sig när tekniken krånglar! Men, men, nytt år och ny blogg, det blir säkert bra det här med!